Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:26

25/7

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dagen på Leksandssommarland var lyckad! hade skitkul! idag är kroppen mör, nacken gör ont, halsen känns och musklerna i resten av kroppen verkar lite spända, men det var det värt.

igår kom månadens lön, man blir så glad när det rullar in pengar på konton enda tills man kommer på att det är ju då man ska betala räkningarna. det är lite surt tycker jag, tänk om man kunde spendera sina pengar på bara roliga saker och inte räkningar som är nödvändigt ont.

ikväll blir det iaf nåt kul jag ska göra för pengarna, blir persmässan och Kevin Borg. ingen storfavorit men det är han som erbjuds i edsbyn ikväll så då tar man det som finns. det roliga är att träffa folk!

har precis bokat biljetter ner till jönköping och vår klassåterträff, 14-17 augusti kommer jag spendera med min vänner i den fina staden.

1 kommentarer:

Erika sa...

Jag har också jätte ont i nacken. Kan inte röra den:( Känner mig som en gammal tant! Usch"/

Subscribe