Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:14

22/7

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har glömt att berätta nåt väsentligt om mitt liv. igår var första dagen efter semestern, jobbet har dragit igång. jag tycker om mitt jobb men det var ändå lite segt efter 4 veckors semester. men det känns bra och kul så det är ingen fara. på söndag ska jag predika så det är vad jag håller på och förbereder den här veckan.

jagade bil igår igen, sent på kvällen hittade jag en som jag lyckades vara först med att ringa på. så idag vid 3 tiden ska jag iväg och kolla på den, den såg rätt bra ut. dock inte så cool till utseendet tyvärr men man kan inte få allt. jag kommer bara bli lycklig över att få en bil! hoppas hoppas det går vägen

2 kommentarer:

Livet med RDW. sa...

Vad är det för bil då?? :D
Hoppas det går bra med predikan prällen min ;D
kram

Unknown sa...

Om den inte är cool till utseendet hoppas jag iaf att den går fort ;D

Subscribe