Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:12

12/7

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag har så sköna dagar nu för tiden. jag gör det jag känner för och mår allmänt bra. denna dagen började med att jag å anna åkte på gudstjänst i edsbyn på smyrna. ett skönt å bra möte å härligt häng efteråt. sedan bar det av för att fika med syster, magnus och vår kompis erik. sedan drog vi hem till anna å magnus för att titta på när de städade sitt förråd. jag har sagt det förr, det är så roligt att se de samarbeta. jag och erik bara kollade och hoppas på att få skratta och ha kul åt herr och fru stålberg. tyvärr så var det ganska milt den här gången.

jag har varit hos anna hela helgen så nu längtade jag hem så erik skjutsade hem mig. skönt. erik hade inte sett hur jag har det hemma så han följde med upp, spontana besök är alltid roligt. han hade inte tid att stanna så länge men jag uppskattar den tiden han var här. fick prata av mig lite. vet att du läser här erik, så jag ursäktar mig för att jag babblade på så mycke. men tack för pratstunden :)

nu ska jag bara ha det skönt å vara själv ikväll, kanske lyssna lite på min nya ljudbok!

0 kommentarer:

Subscribe