Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:54

vad händer idag?

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

kanske inte det mest spännande inlägget men vad ska man göra nu när livet återgått till det normala och mina gamla rutiner rullar på.

idag blir alltså förberedelser för barnverksamheten som drar igång ikväll. förbereda andakt, göra programblad, köpa in lite grejer, borde gå iväg och städa lite på kyrkan som jag har lovat att jag ska göra.

annars nåt annat jag ser fram emot idag är en riktigt lång dusch, har lyxat till det å köpt en ny rakhyvel så nu ska mina ben få en chock å bli så lena å fina. för sånt är lite svårt med en rakhyvel som hade behövts bytas ut för några månader sedan. men men vinterpäls kallas det väl:) uscha vad äcklig jag är, så farligt har det kanske inte varit:)

förövrigt så blev det vinst igår för alfta. 26-20 tror jag

0 kommentarer:

Subscribe