Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:35

shopping dag över

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

åå vilken underbar dag jag har haft! åkte till Gävle och tänkte att det nog skulle bli en kortdag på stan, anlände vid 12 och tänkte ta tåget hem kl 2. men tjo visst ja, klockan sprang iväg och ner den närmade sig två hade jag bara kollat läget i affärerna och inte shoppat nåt alls. man måste göra en snabb check först och se vad marknaden erbjuder och sedan gå tillbaka till alla affärer och handla. jag skulle ju komma hem med jeans och vinterkläder. jag inriktade mig ganska mycke på jeansen tror jag, för jag kom på en riktigt bra idé vad gäller vinterkläderna. jag lånar av brorsans tjej när jag ska iväg på lägret så kan jag shoppa mycket mer av andra roligare kläder.

här följer allt jag fick med mig hem:

Nudie jeans från Blå, rea........... Warp tröja Stadium 299:- .......Jeans från Cubus, rea 100:-
halva priset 500:-


Vanlig svart lös T-shirt............. Kofta Bik Bok 199:-
Åhlens 129:-

Trosor tag 3 betala för 2 Kappahl
Mascara H&M 79:-

0 kommentarer:

Subscribe