Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:34

klantig eller klantig?

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Anna säger alltid att jag är så klantig, att allt jag tar i går sönder. och jag måste erkänna att jag har otur för det är aldrig mitt fel.... några saker har jag varit med om:

-lämnade stereon i eluttaget så åskan tog den.
-fick en cykel stulen som jag lämnat vid vägen.
-lånade den andra cykeln och bröt av styret! (hur kan man göra det?!)
-sadeln blev stulen på min cykel.
-råkade göra så att krattan ramlade in i växthuset och kraschade ena sidan.
-cyklade på mammas cykel och råkade visst cykla över nåt jag inte såg. hjulet slutade snurra och jag fick bära cykeln hem, väl hemma upptäcker vi en skruvmejsel som sticker ut rakt ifrån däcket.

Nu ikväll var det inte så dramatiskt men ändå klantigt. har en trasig lampa i hallen, ikväll råkade jag dra ner den rakt på min fot. aj ont! dessutom gick strumpan sönder, alla i min familj vet att det är illa för då kommer jag att sno ännu fler av de... för min strumpor försvinner alltid spårlöst.
men som ni ser jag har ju bara massa otur


1 kommentarer:

Anonym sa...

Men å.. Man blir bara matt.. men du är ju underhållande ox, vad skulle vi skratta åt om vi inte hade dej ;)

Subscribe