Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:57

...

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Mary Kay partyt slutade med att jag fick med mig en concealer och en foundation hem, prislappen blev 394 kr. ganska okej, var ungefär det jag hade som budget. det fick inte bli över 500 lappen och det lyckades jag väl med:)

den här dagen är ännu en seg dag, låg i sängen till 12 igen... hur mycke sömn kan man egentligen behöva? nu kommer säkert någon kommentera att man blir trött om man sover för mycke, jo tack jag vet... men jag tror inte att det är det som är problemet.

jag lyckas iaf fylla upp mina dagar hyfsat bra så tisdagen närmar sig. vet att det kanske inte är så kul att hära mitt tjat om att jag saknar R. min kompis therese sa att jag hade blivit en sån där som hon hatar: en sån lyckligt kär människa... det är jag så gärna!! vet att hon tycker om mig ändå:P

idag skulle jag storstäda mitt hem, har ungefär 40 min på mig att göra det sen ska jag iväg å kolla på handboll. sen blir det mello hos bror för hela slanten!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Om man sover för mycket så blir man trött pga det bara så du vet!
Snart hemma så jag kan hålla dig vaken :P

Subscribe