Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:19

tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

frågan är om gud ger oss tålamod eller om vi får chanser till att öva upp vårt tålamod? svaret är chanser. idag fick jag en sån chans. skulle ringa till telias kundtjänst.

- välkommen till telias kundtjänst, du har plats 78 i turordning.

men hallå! 78!! det är ju helt sjukt, halva resan till söderhamn gick åt till att komma fram till telia. sen verkar telia och jag ha lite kommunikationssvårigheter. för jag har försökt att få ett nytt abonnemang två gånger nu men varje gång jag ringer till kundtjänst så finns ingen beställning, likaså idag. så tjejen i telefon säger till mig att hon ska fixa NU på en gång så jag får ett nytt abonnemang eftersom mitt går ut om 4 dagar. hon säger:

- jag fixar det nu på en gång så ditt nya abonnemang börjar gälla från och med nu. så får du ett bekräftelsesms på det.

det var för 6 timmar sedan, än har inget sms dykt upp...

vad ska jag göra?! jag får inget nytt abonnemang! jag blir galen!

1 kommentarer:

Mia sa...

Smile, jag lider med dig, smile. Telefonköer är inga roliga grejer det. Jag kan informera om att Sj:s är ungefär lika....

Subscribe