Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:12

ny blogg

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

inte en ny blogg kanske men iaf ett nytt utseende. känns som jag håller på å byter hela tiden men nu ska det nog få vara såhär ett tag för jag känner mig nöjd. bytte namn oxå, hoppas det var okej. numera heter den stark i allmänhet. kändes fint tycker jag. men det här med teknik är inte det allra lättaste. anna, magnus och jag har alla tre suttit och grejat med våra bloggar hela eftermiddagen. anna och jag har suttit och skrikit på magnus eftersom vi inte riktigt fattar hur man gör.

fast anna var värst, jag skrek inte så mycket. anna är så att om hon inte fattar så skriker hon istället för att försöka se om hon kan lösa problemet själv. jag tycker att jag har dåligt tålamod men jag måste säga att hon har sämre!

men roligt hade vi iaf

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg design!! fräch och rolig - I like!
Kram

Emelie sa...

fin design.

Vilken hemsida hämtade du den från?

Subscribe