Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:07

hoppet är det sista som överger...

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

...så även i idrott. var just å tittade på en i innebandymatch som verkade avgjord efter första perioden. stod 1-6 efter första om jag inte minns fel. så jag funderade på om jag hade bättre saker för mig hemma, men stannade kar iaf. å tur var väl det, alfta vann både andra å tredje perioden tror jag. men tyvärr inte hela matchen. 7-9. men det var sjukt spännande tills det blev straff för bortalaget, med ställningen 7-8 och 1.30 kvar. där avgjordes det helt. men de tappade aldrig hoppet och det är vad jag gillar med idrott!

blir bara så irriterad när folk ska skrika från läktaren. en man ganska nära mig utbrast under straffen när det var helt tyst i hallen: "du ser lite skakis ut!" det taggade nog målskytten ännu mer. nää jag säger bara, låt de som spelar på planen få avgöra matcherna. inte nån som skriker från läktarplats....

uscha nu kom SurEmma fram:)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Måste bara säga att ni är vääldigt lika varandra på bilden ;)

Subscribe