Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:34

handboll, idrottsgalan å serious talk

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vilken kväll. började med handbollsmatchen på tv. segertippade spanien föll mot sverige, underbart! handboll är vackert.

sen var det dax för idrottsgalan och dax för mig att gråta. oj vad jag blir rörd av sånt! idrottsgalan är helt klart den bästa galan och Peter settman är helt klart den bästa programledaren. såklart fick vi med lite robert gustafsson och som en överraskning björn gustafsson. underbart roligt det de hade satt ihop.

sen så var det dax för lite facebookande för min del, jag är beroende och det är illa. men just ikväll var det nog bra tror jag. för jag fick ett riktigt bra samtal inne på chatten. skönt med seriöst snack. är ofta urflippad och oseriös men vill jag vara seriös så blir det riktigt seriöst. det snackades visioner å allt möjligt sånt bra! halleluja, nu ska jag nog ta ett snack med Gud oxå...

god natt

0 kommentarer:

Subscribe