Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:21

Guitar hero world tour

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

igår fick sig det spelet en första omgång av mig, jag måste säga att jag var nog bland de sämsta någonsin på det spelet. men övning ger färdighet även i detta spel, jag vägrade ge mig som den tävlingsmänniska jag är.

trummorna var klart roligast! gitarren höll jag på å¨bryta ihop på, det gick bara inte. tur att de jag spelade med hade tålamod och sa att jag skulle spela. tror vi spelade en låt 10 gånger i rad för att vi skulle klara hela låten.... men det gjorde vi inte, fick se mig besegrad på just den.

men efter det så klarade jag faktiskt till sist två låtar på gitarr! wiihoo seger, jag besegrade det dumme spelet. måste iaf erkänna att det var roligare än jag trott så det ska jag nog försöka mig på fler gånger:)

1 kommentarer:

Pei sa...

Jag är också helt värdelös på guitar hero, men jag bestämde mig för att tycka illa som spelet istället... haha
Gott nytt år Emma!! =)

Subscribe