Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:11

lek och allvar

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

gårdagen var grym. jag gjorde rätt som hade sett fram emot det. fick ju predika, faktiskt första gången på ett riktigt ungdomsmöte. känner mig nöjd, fast det lät nog bättre när jag provpredikade hemma. men man kan ju inte komma ihåg allt...


efter mötet så hängde vi kvar och hade trevligt. spelade pingis å sällskapsspel. jag var så laddad att spela pingis, skulle ju spöa alla hade jag tänkt. men när john dök upp kom han och piskade oss alla. jag försökte verkligen hålla mig och inte bry mig så mycket men det gick nog inte så bra att dölja. jag sa att jag inte kunde åka hem förrän jag hade fått vinna över john men oops bollen gick sönder så det skedde aldrig.

så idag sitter jag här och känner mig lite bitter!


0 kommentarer:

Subscribe