Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:15

ont i magen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ni som tycker det är äckligt å läsa om äckliga saker kan sluta läsa nu.......

i morse skulle jag iväg på bön kl 07.30, jag ville verkligen iväg. tänkte förbereda mig bra å t.om. äta frukost vilket jag inte brukar. men det klarade inte min mage, fick grymt ont... men mellan "värkarna" försökte jag gå iväg ändå. men blev tvungen att vända när det gjorde som ondast. när jag får väldigt ont svettas jag mycke, får svårt att andas och det känns som jag ska kräkas, men det har jag aldrig gjort p.g.a. magont. på vägen hem tillbaka kräktes jag en gång å sen en gång till när jag kom hem. blev lite förvånad för det ska ju mycke till innan jag kräks. uscha det är inte kul att kräkas av smärta!

så vad skönt att skriva det här så kan jag inbilla mig att nån tycker lite synd om mig:) men det är bra nu så det är ingen fara med mig man blir bara lite klen efter en magont attack.

1 kommentarer:

Aras sa...

Emma, precis samma sak hände mig förra veckan! Jag har inte spytt på hur många år som helst, men frukost och vitaminer var tydligen ingen bra kombination. Usch, inte kul alls. Hoppas du kryar på dig iallafall, var kul att prata med dig i förrgår! :) Kraaam /Sara

Subscribe