Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:52

det roligaste i juldagarna

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tänkte summera lite vad jag har skrattat mest åt de här dagarna.

-poker hos pappa med faster å farbror, de är helt tokiga. skrattade så jag fick ont i magen!

- sen skulle vi fira jul hos farmor igår å där träffade vi våra kusiner på pappas sida. Emma 9 år & Amelia 11 år. oj vad jag tycker om de. Emma fick ett nytt spel, en uppdaterad version av spelet vem där? då är det inte bara vanliga ansikten utan man kan välja olika kategorier. bland annat några som hette: roliga ansikten. men lilla Emma utbrister: " vi tar de där störda människorna" grymt kul att höra ifrån den lilla tjejen!

- sen så tror jag att jag och Amelia har ett behov av att synas och uppträda. så mitt under dukningen av borden bestämmer vi oss för att uppträda med lite akrobatik... min faster springer runt oss flera gånger och försöker sköta sin dukning så gott det går, när hon ska runda oss för typ 3 gången blir hon lite irriterad, var på Amelia säger ännu mer irriterad: "men man måste få uppträda" god inställning tycker jag, mer tid till de som vill uppträda:)

- så idag skulle vi fira med mormor och den släkten. jag börjar min dag med att gå på gudstjänst, efteråt sitter jag i godan ro och fikar när min mamma kl13.20 ringer ooch informerar att det börjar kl 1. hmm det har jag helt missat jag trodde det började kl 2. ooops jag är förvirrad jag som hatar att komma sent, så när jag hoppar in i annas bil säger hon att det var tur att hon ringde mig tidigare eftersom jag inte sagt att de skulle hämta mig.

så jag har tagit fel på tid, 1 timme fel och dessutom inte bett någon hämta mig... kul såhär i efterhand men ibland orkar man inte med sig själv...

0 kommentarer:

Subscribe