Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vilken helg jag har haft, har varit så roligt å så mycket bra. fredagskvällen hade vi ungdomssamling hemma hos mig, så skönt att det äntligen kom lite folk å hälsa på. jag tycker om att få främmande så dyk gärna upp å överraska mig:)

sen så på lördagskvällen var vi på praise explosion i Runemo, grymt bra! det är bön å lovsångskväll som är en gång i månaden. nästa gång är 8 november, för er som tror att kyrkan är tråkigt borde ni ta å åka på praise explosion! vilket atmosfär det var där

efter lördag kommer söndag å då var det dax för bibelutdelning till 6-åringarna, anna å jag skulle spela apor i ett drama. gick väl sådär men nu är det iaf gjort, puuh

sen är det en sak som är konstigt i mitt liv nu, mårten var är du?! har försökt få tag på denna människa hela helgen men han vägrar svara, varför? konstigt konstigt

0 kommentarer:

Subscribe