Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har varit i söderhamn idag. träffat Sofia å hennes tremånaders lilla gosunge Josua. det var så härligt både att få prata massa med Sofia och att få lukta på en bebis. Sofia var min ungdomsledare när jag bodde i Söderhamn å har betytt otroligt mycket för mig. Hon är så grymt positiv jämt jämt jämt, hon kan det där med att peppa mig. jag kan berätta hur jag mår å hur det går åsså lyssnar hon, förstår och kommer med något positivt att säga. något mer som imponerar mig är att hon ställer de rätta frågorna, man får tänka efter å det gillar jag!

Tack för en fantastisk dag!

imorrn bär det av till en förkunnardag i Falun, hoppas bara det är lite ungdomsledare där. så det blir ingen blogg på hela dan.

0 kommentarer:

Subscribe