Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har lyckats skaffa en sån besöksräknare nu, men jag skaffade den igår å måste säga att den började räkna från noll då. jag har inte haft mindre än 10 besökare sen jag startade bloggen! inte värsta rusningen heller, men iaf mer än 10.


nu vill jag bara åka åka åka till Paris, på fredag bär det av för en härlig weekend. jag älskar att resa och nu vill jag bara slappna av!


hoppas kunna ta några schyssta bilder själv när jag kommer dit, ska försöka få med lite av paris å inte bara på mig själv. lovade Tage det, men jag skulle vilja göra en fotografering som de har gjort i top model. fotograferat modellerna med eifelltornet i bakgrunden.
nu måste jag gå å göra mig iordning, kanske dra iväg till banken i växla lite pengar. jag är redo!
Paris here i come!

0 kommentarer:

Subscribe