Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:36

Nya drömmar och mål

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Efter att ha varit till Island och efter att ha gjort klart vårt sovrum så är nya mål och drömmar uppsatta. Jag drömmer om ett nytt kök. Jag har börjat samla på inspirationsbilder och än så länge har jag dessa:

tapet

vill ha ett grått kök

älskade även kaklet med spetsmönster som jag hittade, men jag vill ha utan det svarta.

Jag drömmer även om en ny resa. Vi vill gärna vandra i alperna och jag tror att jag har hittat typ det finaste stället att göra det på. Kranjska gora, Slovenien.



Så det är helt enkelt bara att börja spara pengar igen så att vi kan göra det vi vill :)





1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Superfint både köksdrömmarna och semestermålet

Subscribe